DŽOB

CASE STUDY

strategie digitální komunikace

Pro film Džob, zakončení úspěšné trilogie Tomáše Vorla, jsem připravila strategii online komunikace se zaměřením na sociální sítě a spolupráci s influencery.

Aktivně jsem se podílela na tvorbě obsahu z natáčení a koordinovala práci grafiků, videomakera, starala jsem se o exekutivu správy sociálních sítí i community management.

Distributor: Continental film

Produkce: Bio Illusion a Vorel film

249 322

diváků v českých kinench

VYBUDOVALI JSME SILNOU KOMUNITU

Instagramový profil získal během pár týdnů 18k followers a fanoušci byli opravdu aktivní. Díky popularitě předchozích dvou filmů Gympl a Vejška jsem měla prostor pracovat s oblíbenými hláškami, soundtrackem a dalšími referencemi, které komunitu baví a aktivují.

Silná komunita pomohla i při řešení krizové komunikace na TikToku - fanoušci se postaviliza tvůrce a ostatním nenechali projít leakování filmových scén z kina.

SPOLUPRÁCE S MÉDII A INFLUENCERY

Filmová trilogie má mnoho fanoušků i mezi influencery. Ti film podpořili vysokou účastí na influencerské premiéře i četnými zmínkami na svých sítích.

Shoutout to Homies, The Muse a dalším instagramovým médiím, která (nejen) z premiér připravila skvělý obsah, a tím ještě více podpořila šíření filmu mezi cílovou skupinou.

9 051 350

celkový počet zhlédnutí videí na META

ÚSPĚŠNÁ ROADSHOW

S tvůrci filmu jsme jezdila na roadshow po celém Česku a natáčela reakce diváků pro použití na sociálních sítích. Film oslovil rekorní počet diváků. Mimo jiné jsme vyprodali amfiteátr v Boskovicích a k překvapení všech zde návštevností překonali i Vlny!